Thursday, September 21, 2006

Update Anyone?

LOL I sure have taken my time haven't I. Well wait no longer here it is... Natalie is now home from the hospital. Thank God!!!! Thank EVERYONE for their thoughts and prayers. It means so much. REALLY. Her fevers are gone and she is now a happy little baby. Just like she should be. However the doc wants to do another spinal tap just to make sure she is through with it all. So keep your fingers crossed. And pretty soon I will be taking her baby photos. Ooooowwweeee I can't wait! She's soooo adorable and has gained 2 pounds already! Can you believe it! I am so relieved!! So I have more good news. I finally saved up enough of my pennies to get my lens!!! It's on it's way to me as I type. So thrilled and pumped about it. I am dying for it to get here so I can play. I even set up a family shoot for my whole family. We'll be heading up to the Sequoias for it! It's gonna be awesome. My family of three, Momz and Dad, my brother (single), and my other brother family of 4. YAY! Also I have hired a model for my photography. I get to boss her around and make her wear what I want for the photos and even do her makeup. LOL She is willing to be paid in picture. Ha Ha Ha So I just wanted to share a few. She is such fun to shoot. We had a blast. CC is welcomed even if you're a lurker. And guess what? We're moving!!! Finally. LOL Seriously this time. We are already packing. Yay. And we have an extra room so guess what that means? STUDIO baby!!!! Yeah! I am ex-cited. I have all kinds of ideas brewin' to decorate it. Cannot wait. Okay well there's my update. Hope all is well in everyone else's world! Much Love- Mara-May*

11 comments:

Happay said...

great pictures Mara-May! I love the one with the fluffy pigtails.

Congrats on the move and have fun with your new studio :)

Plastic said...

Those photos are amazing. Love love love your stuff - what camera do you shoot with???

Mara-May* said...

I am using the Nikon D50. Thanks so much for your comment!!!

alisha ortega said...

youer scrap is the best scraping stuff i have ever seen u should have 1st place for everything u make its so perfect i wish i could be as talented as u when it comes to scraping cant wait to see what u come out with next.

Rhena said...

I've been checking your blog everyday for an update and was so thrilled to see one today!!

What a huge relief, I am glad she is okay. And WOW, 2lbs!! That's awesome!!

Your pictures are incredible, I love them all!!

Anonymous said...

OMG>.... Mara I feel like such a bad friend... been so MIA lately... busy with Gabrielle (puppy), but things are settling down... and I'm sure we'll be *seeing* more of each other now! miss you ;)

So glad that the babe is ok.

And wowzers... I'm so in love with your photography. I love that punky one... the fluffy hair. The criss cross leged one is my FAVOURITE!!! love it :)

You are inspiring me... to get off my butt and get some photos taken ;)

miss you...
xoxoxox
Jann.

Scrapdiva AKA Tanya said...

oh i love the B&W ones!!!! woohoo on moving!! you didn't tell me girl!

Jac said...

Awesome pics Mara!!!! How do come up with this stuff, there so hip.

Hope your having a blast moving.I'm anticipating how you studio is going to come out you better post some pics soon.

lots of love

Chica Lina said...

Dude Mara....your so creative..and she's so cute!!! Your scapping is off the hook!!!! :)

Chica Lina said...

I'm waiting for another blog......

~ms318i~ said...

mara......great to see you blogging again......missed ya

i'm also loving those photos..espsecially the frizzy hair ones....omg the are awesome.

good to hear bub is well and home !